Έκρηξη έξω από τα γραφεία του υπουργείου Άμυνας στη Θεσσαλονίκη, επί της οδού Βασιλέως Γεωργίου, σημειώθηκε τα ξημερώματα της Τρίτης.
Άγνωστοι τοποθέτησαν περίπου στις 03.30 έναν αυτοσχέδιο εμπρηστικό μηχανισμό, αποτελούμενο από τρία γκαζάκια.
Από την έκρηξη προκλήθηκαν μικρής έκτασης ζημιές, ενώ και η φωτιά που ακολούθησε σβήστηκε από την Πυροσβεστική που έφτασε στο σημείο με δύο οχήματα και επτά άνδρες. Η υπόθεση ερευνάται από την Ασφάλεια Θεσσαλονίκης.



