Την αντικατάσταση του Μάθιου Νίμιτς θα πρέπει να αιτηθεί η κυβέρνηση, όπως τονίζει με μήνυμά του στο Twitter o Απόστολος Τζιτζικώστας.
Φανερά ενοχλημένος από τις δηλώσεις που έγιναν την Πέμπτη στα Σκόπια, αμέσως μετά το τέλος της συνάντησης ανάμεσα στο Νίμιτς και τον Νίκολα Ντιμιτρόφ, υπουργό Εξωτερικό της πΓΔΜ, ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας έγραψε στο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης:
«Μετά και τις νέες προκλητικές δηλώσεις Νίμιτς, είναι μονόδρομος για την κυβέρνηση να ζητήσει από τον ΟΗΕ την αντικατάστασή του! Εκτός αν όντως η κυβέρνηση δεν ζήτησε ποτέ την αλλαγή ταυτότητας και γλώσσας των Σκοπίων, οπότε το πρόβλημα είναι ακόμα μεγαλύτερο...», έγραψε χαρακτηριστικά ο κ. Τζιτζικώστας.



