Την άποψη ότι Ελλάδα και Σκόπια πρέπει να πάρουν σύντομα τις αποφάσεις τους εξέφρασε ο Μάθιου Νίμιτς αμέσως μετά την ολοκλήρωση της συνάντησής του με τον Νίκο Κοτζιά.
Ο ειδικός διαπραγματευτής του ΟΗΕ και ο Έλληνας υπουργός Εξωτερικών συνομίλησαν για μόλις 15 λεπτά και ανάμεσα σε άλλα συζήτησαν και για τις... Αλκυονίδες ημέρες, καθώς έκανε μεγάλη εντύπωση στον κύριο Νίμιτς το πόσο καλός ήταν σήμερα ο καιρός στην Αθήνα.
«Πρέπει να το δούμε ως ευκαιρία, να ακούσουμε τις δύο πλευρές, το ζήτημα το συζητάμε 25 χρόνια τώρα, όλοι ξέρουν ποια είναι τα ζητήματα. Είναι ώρα αποφάσεων. Δεν υπάρχει λόγος να περιμένουμε και να χρονοτριβούμε», τόνισε ο Νίμιτς, ο οποίος νωρίτερα είχε συναντηθεί και με τον τομεάρχη Εξωτερικών της ΝΔ, Γιώργο Κουμουτσάκο, ο οποίος δήλωσε σχετικά ότι «τα όσα μας μετέφερε ο κύριος Νίμιτς δεν αμβλύνουν τις ανησυχίες μας».
Ο ειδικός απεσταλμένος αναχωρεί το βράδυ για τα Σκόπια, όπου θα συναντηθεί με τον Ζόραν Ζάεφ.



