Τριήμερη επίσημη επίσκεψη, συνοδευόμενος από τη σύζυγό του Νεχάμα, πραγματοποιεί στην Αθήνα ο πρόεδρος του Ισραήλ, Ρεουβέν Ριβλίν, ο οποίος στις 11 θα μεταβεί στο Προεδρικό Μέγαρο, όπου θα τον υποδεχθεί ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Προκόπης Παυλόπουλος.
Ο κ. Ριβλίν θα καταθέσει προηγουμένως στεφάνι στο Μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη στις 10.45 και στις 12.40 θα μεταβεί στο Μέγαρο Μαξίμου, προκειμένου να έχει συνάντηση με τον Αλέξη Τσίπρα.
Αύριο ο πρωθυπουργός και ο ισραηλινός Πρόεδρος θα παραστούν στην τελετή τοποθέτησης του θεμελίου λίθου στο χώρο ανέγερσης του Μουσείου για το Ολοκαύτωμα, στη Θεσσαλονίκη, ενώ την Τετάρτη ο Ρεουβέν Ριβλίν θα αναγορευθεί Επίτιμος Διδάκτορας του Τμήματος Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιώς στο Ίδρυμα Ευγενίδου.
Ενόψει της επίσκεψής του στην Ελλάδα, ο κ. Ριβλίν σχολίασε χαρακτηριστικά: «Δεν συμβαίνει κάθε μέρα να ξυπνάει κάποιος στην Ιερουσαλήμ και να πηγαίνει να κοιμηθεί στην Αθήνα, δύο πρωτεύουσες τόσο κεντρικές για τον Δυτικό πολιτισμό. Ξεκινάμε επίσημη επίσκεψη στην Ελλάδα έπειτα από πρόσκληση του Προέδρου Προκόπη Παυλόπουλου. Είμαι βέβαιος ότι θα ενισχύσουμε τις σχέσεις μεταξύ των δύο χωρών. Είμαστε, βλέπετε, κοντινοί γείτονες και μπορούμε να επισκεπτόμαστε ο ένας τον άλλο ακόμη και κολυμπώντας, όχι μόνο πετώντας. Προσβλέπω στην ισχυροποίηση των σχέσεων μεταξύ των δύο χωρών μας».
Στο μεταξύ δρακόντεια είναι τα μέτρα ασφαλείας, ενώ από τις 09.00 το πρωί και για άγνωστη χρονική διάρκεια θα είναι κλειστός ο σταθμός του Μετρό «Σύνταγμα» μετά από εντολή της αστυνομίας. Οι συρμοί θα διέρχονται από το «Σύνταγμα», αλλά δεν θα σταματούν.



