Ντ. Μπακογιάννη: Δεν θα πάω στο συλλαλητήριο

Πέμπτη, 25 Ιανουαρίου 2018 11:43

Την απόφασή της να μην δώσει το «παρών» στο συλλαλητήριο για τη Μακεδονία που θα γίνει την Κυριακή στην Αθήνα, γνωστοποίησε σήμερα η Ντόρα Μπακογιάννη.

«Δεν θα πάω στο συλλαλητήριο της Αθήνας. Ο καθένας από τους βουλευτές της ΝΔ είναι ελεύθερος να κάνει ό,τι θέλει… Εγώ δεν θα πάω, αλλά σέβομαι αυτούς που θα πάνε και δεν θα κουνάω το δάχτυλο», τόνισε η βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας μιλώντας στον ΣΚΑΪ και συμπλήρωσε ότι «είναι έγκλημα όλος ο κόσμος να λέει τα Σκόπια 'Μακεδονία' και εμείς να τους λέμε 'φούφουτους'».

Σχολιάζοντας τις διαπραγματεύσεις του 2008, υποστήριξε ότι «η τότε κυβέρνηση και όλα τα κοινοβουλευτικά κόμματα χαράξαμε κοινή εθνική γραμμή πάνω στην οποία πάτησε σήμερα ο κ. Τσίπρας».

Κλείνοντας, πάντως, επεσήμανε ότι «στη ΝΔ δεν υπάρχουν δύο γραμμές και η γραμμή του κ. Μητσοτάκη έχει γίνει αποδεκτή από όλους».

Videos

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 9
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 9

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 6
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 6

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 4
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 4

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 2
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 2

    • Watch Video