Μετρό: Τον Ιούνιο του 2019 η λειτουργία των σταθμών επέκτασης προς Πειραιά

Τρίτη, 23 Ιανουαρίου 2018 16:40

Στις 30 Ιουνίου 2019 αναμένεται να τεθούν σε πλήρη λειτουργία οι σταθμοί του Μετρό «Αγία Βαρβάρα», «Κορυδαλλός» και «Νίκαια», στην επέκταση προς Πειραιά.

Έπειτα από σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο δημαρχείο Κορυδαλλού, παρουσία του δημάρχου Σταύρου Κασιμάτη και εκπροσώπων της Αττικό Μετρό Α.Ε. και της κατασκευάστριας κοινοπραξίας, ανακοινώθηκε ότι η συμβατική υποχρέωση της τελευταίας είναι η παράδοση των τριών σταθμών τη συγκεκριμένη ημερομηνία.

Επίσης, ανακοινώθηκε η ολοκλήρωση του συνόλου των εκσκαφών κατά μήκος του έργου έως τον Πειραιά και η αποσυναρμολόγηση του Μετροπόντικα εντός των επόμενων ημερών.

Videos

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 9
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 9

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 6
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 6

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 4
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 4

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 2
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 2

    • Watch Video