Νέο συλλαλητήριο για τη Μακεδονία και την ονομασία της πΓΔΜ διοργανώνεται στις 4 Φεβρουαρίου, αυτή τη φορά στην Αθήνα και το Σύνταγμα.
Το κάλεσμα συμμετοχής είναι πανελλαδικό και γίνεται μέσω των ιστοτόπων κοινωνικής δικτύωσης. Οι διοργανωτές ζητούν ενότητα και αδελφοσύνη, όπως επίσης και απουσία κομματικών διαχωρισμών.
Το συλλαλητήριο θα ξεκινήσει στις 12:00 και τόπος συνάντησης θα είναι η πλατεία Συντάγματος.



