Αν και έσπευσαν να προμηθευτούν τερματικά POS, όπως ο νόμος τους υποχρέωνε, υπάρχουν αρκετοί επαγγελματικές και κατηγορίες επαγγελματιών που κάνουν απειροελάχιστες συναλλαγές με κάρτες.
Σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιεύει σήμερα η «Καθημερινή» και τα οποία αντιστοιχούν σε αναλύσεις των τραπεζών που προμήθευσαν με POS την αγορά, δικηγόροι και μηχανικοί είναι αυτοί με το χαμηλότερο ποσοστό χρήσης των POS, καθώς το 90% δεν έχει πραγματοποιήσει ούτε μία συναλλαγή μέσω κάρτας.
Ακολουθούν οι ηλεκτρολόγοι, με το 80% να μην κάνει ούτε μία συναλλαγή μέσω κάρτας και οι λογιστές με ποσοστό 70% να μην αξιοποιεί στο ελάχιστο το τερματικό.
Το αντίστοιχο ποσοστό για τους γιατρούς περιορίζεται στο 38%.
Ακόμα όμως και αυτοί που δέχθηκαν πληρωμές μέσω κάρτας, η αξία των συναλλαγών ήταν πολύ μικρή. Για παράδειγμα, το 62% των γιατρών που δέχθηκε έστω και μία πληρωμή μέσω κάρτας πραγματοποίησε μηνιαίες συναλλαγές 200 ευρώ κατά μέσον όρο.
Η αντίστοιχη αξία των συναλλαγών ανά μήνα για το 30% των λογιστών ήταν 300 ευρώ, το 10% των δικηγόρων 600 ευρώ, το 20% των ηλεκτρολόγων 150 ευρώ και των οδηγών ταξί 40 ευρώ.



