Εικοσιτετράωρη απεργία προκήρυξε για την Παρασκευή, 12 Ιανουαρίου, το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (ΣΕΛΜΑ).
Αιτία αποτελεί η ψήφιση του πολυνομοσχεδίου που, μεταξύ άλλων, προβλέπει και την «κατάργηση στην πράξη στο δικαίωμα της απεργίας». Όπως τονίζεται από τη ΣΕΛΜΑ, η απεργία αποφασίστηκε ώστε οι εργαζόμενοι να διατρανώσουν «την αντίθεσή τους στην επιθετική αντιλαϊκή πολιτική της κυβέρνησης».



