Μετρό: Απεργία την Παρασκευή 12 Ιανουαρίου λόγω Πολυνομοσχεδίου

Τετάρτη, 10 Ιανουαρίου 2018 16:53

Εικοσιτετράωρη απεργία προκήρυξε για την Παρασκευή, 12 Ιανουαρίου, το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (ΣΕΛΜΑ).

Αιτία αποτελεί η ψήφιση του πολυνομοσχεδίου που, μεταξύ άλλων, προβλέπει και την «κατάργηση στην πράξη στο δικαίωμα της απεργίας». Όπως τονίζεται από τη ΣΕΛΜΑ, η απεργία αποφασίστηκε ώστε οι εργαζόμενοι να διατρανώσουν «την αντίθεσή τους στην επιθετική αντιλαϊκή πολιτική της κυβέρνησης».

Videos

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 9
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 9

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 6
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 6

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 4
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 4

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 2
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 2

    • Watch Video