Την άποψη ότι η Νέα Δημοκρατία οφείλει και πρέπει να πείσει όσο το δυνατόν περισσότερους Έλληνες ότι έχει ξεκάθαρο σχέδιο για την επιστροφή της χώρας στη βιώσιμη ανάπτυξη, εξέφρασε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
Μιλώντας στο κανάλι του ΕΛΚ (Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα), ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης τόνισε ακόμα ότι το συνέδριο του κόμματος, που θα γίνει το Σαββατοκύριακο, αποτελεί μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία για τη Νέα Δημοκρατία να παρουσιάσει το όραμά της.
Όπως, επίσης, εξήγησε, οι Έλληνες είναι απογοητευμένοι από τη σημερινή κυβέρνηση σε όλα τα επίπεδα.
«Η Νέα Δημοκρατία είναι το μόνο κόμμα που έχει παρουσιάσει μια αξιόπιστη εναλλακτική πρόταση. Είμαστε πολύ αισιόδοξοι ότι μετά και το συνέδριο του κόμματος, το μήνυμά μας θα έχει απήχηση στην ελληνική κοινωνία», συμπλήρωσε.



