ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Συμμετέχει στην απεργία της ΓΣΕΕ την Πέμπτη

Τετάρτη, 13 Δεκεμβρίου 2017 09:22

Τη συμμετοχή της στην 24ωρη απεργία της ΓΣΕΕ την Πέμπτη αποφάσισε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών, και μαζί με τις προγραμματισμένες στάσεις εργασίας σε Μετρό, λεωφορεία και τρόλεϊ, ούτε τα τρένα θα εξυπηρετούν το επιβατικό κοινό, συγκεκριμένα από τα μεσάνυχτα της Τετάρτης έως και τα μεσάνυχτα της Πέμπτης.

Επιπλέον, θα ματαιωθούν τα βραδινά δρομολόγια στον άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη που αναχωρούν τα μεσάνυχτα της Τετάρτης.

Οι αμαξοστοιχίες 600/601 (από Αθήνα και Θεσσαλονίκη) που αναχωρούν στις 23:55 και 23:00 αντίστοιχα, το βράδυ της Πέμπτης 14/12/2017 θα κυκλοφορήσουν μετά τη λήξη της απεργίας.

Όπως ενημερώνει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, οι επιβάτες που επρόκειτο να ταξιδέψουν το χρονικό διάστημα αυτό και έχουν ήδη αγοράσει εισιτήρια από φυσικά σημεία πώλησης, δικαιούνται επιστροφή του αντιτίμου των εισιτηρίων είτε σε μετρητά είτε με τη μορφή «κουπονιού ταξιδίου».

Για τους επιβάτες που έχουν αγοράσει τα εισιτήριά τους μέσω διαδικτύου, η επιστροφή του αντιτίμου γίνεται απευθείας στην πιστωτική τους κάρτα. 

Videos

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 9
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 9

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 6
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 6

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 4
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 4

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 2
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 2

    • Watch Video

Tα cookies μας βοηθούν να σας παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Ok