Το ποσό των 15 εκατομμυρίων προσφέρει η Περιφέρεια Αττικής για τις πληγείσες περιοχές του δήμου Μάνδρας, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.
Όπως τονίζεται, από τον προϋπολογισμό της Περιφέρειας Αττικής δεσμεύθηκε το ποσό των 15 εκατομμυρίων ευρώ, προκειμένου να καλυφθούν ανάγκες των πληγεισών περιοχών στη Δυτική Αττική.
Πρόκειται για υλοποίηση της δέσμευσης της Περιφερειάρχη, Ρένας Δούρου, στη διάρκεια της ειδικής συνεδρίασης του Περιφερειακού Συμβουλίου για τη Μάνδρα, την Τρίτη 28 Νοεμβρίου.
Συνοπτικά, ο Αντιπεριφερειάρχης Οικονομικών, Χρήστος Καραμάνος, χαρακτήρισε τον προϋπολογισμό «βιώσιμο, συνθετικό, αναπτυξιακό, επενδυτικό, με κοινωνική στόχευση».



