Στο νέο κόμμα με την ονομασία ΕΛΑΣ που ανακοίνωσε ο Αλέξης Τσίπρας χθες Τρίτη αναφέρθηκε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στο συνέδριο του ygeiamou.gr., τονίζοντας ότι σέβεται όλους τους πολιτικούς του αντιπάλους, υπενθυμίζοντας ότι ο πρώην πρωθυπουργός έχει ήδη κριθεί τόσο κατά τη θητεία του
«Τώρα τι να πω για το όνομα. Φαντάζομαι το ΕΑΜ το άφησε στον κύριο Πολάκη και κράτησε μόνο το ΕΛΑΣ», δήλωσε ο κ. Μητσοτάκης όταν ρωτήθηκε κατά τη διάρκεια του συνεδρίου του ygeiamou.gr, προσθέτοντας πως «αυτή την στιγμή υπάρχει ένας κατακερματισμένος χώρος στην αντιπολίτευση».
«Κόμματα δημιουργούνται, αναταραχή μεγάλη υπάρχει, ειδικά στην Αριστερά που έχει καταφέρει να πολυδιασπαστεί με έναν τρόπο. Νομίζω έχει ξεπεράσει και τις προσδοκίες του υπουργού Υγείας που συχνά σχολιάζει τα ζητήματα αυτά» συμπλήρωσε.
«Υπάρχει όμως, ένας κοινός τόπος (σσ. στην αντιπολίτευση): Να φύγει ο Μητσοτάκης και αυτή η κυβέρνηση. Αυτό όμως, δεν συνιστά εναλλακτική πολιτική πρόταση. Και αυτό είναι το πρόβλημα της αντιπολίτευσης που ανακυκλώνει τα δικά της εσωτερικά ζητήματα απέναντι σε μια κυβέρνηση που παρά τα προβλήματά της, παρά τα λάθη της, έχει σχέδιο. Και νομίζω πως αυτή η σύγκριση θα αποτυπωθεί στο εκλογικό αποτέλεσμα», συνέχισε.
Μάλιστα, σε ερώτηση αν του είχε λείψει, ο Κυριάκος Μητσοτάκης απάντησε: «Σέβομαι όλους τους αντιπάλους μου και δεν θα με ακούσετε να υποτιμώ κανέναν. Ο Τσίπρας υπήρξε πρωθυπουργός και κρίθηκε ως πρωθυπουργός. Θα κριθεί και τώρα ως αρχηγός κόμματος που ακόμα δεν έχει δώσει κάποιο αποτύπωμα, αν θα είναι ο ΣΥΡΙΖΑ με νέο ΑΦΜ ή κάτι διαφορετικό αλλά αυτό που άκουσα χθες ήταν μία θεαματική βουτιά στο παρελθόν».
Το σχόλιο του Κυριάκου Μητσοτάκη μετά το 52ο λεπτό:



