ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο από τη Δευτέρα
Παρασκευή, 24 Νοεμβρίου 2017 14:12
Από τη Δευτέρα, 27 Νοεμβρίου, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ξεκινά την έκδοση ηλεκτρονικού εισιτηρίου και ηλεκτρονικής κάρτας, στο πλαίσιο της εφαρμογής του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στις μετακινήσεις των πολιτών.
Παράλληλα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η εταιρεία συνεχίζει την έκδοση μηνιαίων καρτών.
Με γνώμονα την εξυπηρέτηση και απρόσκοπτη πρόσβαση των πελατών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στα μέσα του ΟΑΣΑ και έως την πλήρη διαλειτουργικότητα των συστημάτων ΤΡΑΙΝΟΣΕ - ΟΑΣΑ, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. διευκρινίζει ότι:
1. Τα εισιτήρια και οι κάρτες ΤΡΑΙΝΟΣΕ ισχύουν σε όλα τα μέσα του ΟΑΣΑ στην αστική ζώνη.
2. Οι χάρτινες κάρτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που έχουν ήδη εκδοθεί, ισχύουν μέχρι τη λήξη τους σε όλα τα μέσα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και του ΟΑΣΑ.
3. Μαζί με την κάρτα ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα διατίθεται -μη προσωποποιημένη- κάρτα, η οποία επιτρέπει τη διέλευση από όλες τις πύλες, σε όλα τα μέσα του ΟΑΣΑ.
Οι οποιεσδήποτε τιμολογιακές μεταβολές προκύψουν οφείλονται στην προσωρινή εναρμόνιση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με την τιμολογιακή πολιτική του ΟΑΣΑ.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’ -
Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ -
ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024 -
PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs -
Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων -
Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία