Κ. Μητσοτάκης: Συναντήθηκε με τον Ανώτατο Διοικητή του ΝΑΤΟ στο Μαξίμου
Παρασκευή, 20 Φεβρουαρίου 2026 14:59Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συναντήθηκε στο Μέγαρο Μαξίμου με τον ανώτατο διοικητή του ΝΑΤΟ στην Ευρώπη (SACEUR), πτέραρχο Alexus G. Grynkewich, ο οποίος βρίσκεται στην Αθήνα στο πλαίσιο των επισκέψεών του σε συμμαχικές πρωτεύουσες.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, σύμφωνα με πληροφορίες συζητήθηκε η σημαντική και συνεπής συνεισφορά της Ελλάδας στη συλλογική άμυνα της Συμμαχίας, καθώς η χώρα μας τηρούσε τη συμμαχική δέσμευση περί αμυντικών δαπανών ύψους 2% του ΑΕΠ και κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης, ενώ σήμερα δαπανά άνω του 3% του ΑΕΠ της στην άμυνα.
Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:
Σχετικά Άρθρα
- Κ. Μητσοτάκης: Η πλατφόρμα PosoKanei ήρθε για να μείνει - Έως 36.000 ευρώ για το πρόγραμμα «Ανακαίνιση Κατοικίας»
- Μητσοτάκης για σκάνδαλο στις πολεοδομίες: Δεν υπάρχουν άβατα, η διαφθορά κερδίζεται με σχέδιο
- Μητσοτάκης για κόμμα Τσίπρα: Φαντάζομαι το ΕΑΜ το άφησε για τον Πολάκη
- Μητσοτάκης: Παράταση στο «Σπίτι μου ΙΙ», παρεμβάσεις σε υγεία, εργασία και επενδύσεις
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’ -
Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ -
ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024 -
PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs -
Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων -
Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία