Αποχώρηση αγροτών από το μπλόκο της Νίκαιας και νέα κινητοποίηση στη Λάρισα
Παρασκευή, 23 Ιανουαρίου 2026 15:52Αποχώρησαν σήμερα (23.01) οι αγρότες της Θεσσαλίας από το μπλόκο της Νίκαιας, αποσύροντας συντεταγμένα τα τρακτέρ και τα αγροτικά μηχανήματα από τον κόμβο, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.
Η απόφαση για την αποχώρηση είχε ληφθεί τις προηγούμενες ημέρες από τη γενική συνέλευση του μπλόκου, στο πλαίσιο αποτίμησης της κινητοποίησης μέχρι σήμερα. Οι εκπρόσωποι των αγροτών διευκρινίζουν ότι η κίνηση αυτή δεν σημαίνει εγκατάλειψη των αιτημάτων τους.
Παράλληλα, σήμερα πραγματοποιήθηκε κινητοποίηση στη Λάρισα με τρακτέρ και αγροτικά οχήματα, ως συνέχεια των διεκδικήσεων του αγροτικού κόσμου.
Σύμφωνα με τους αγρότες, το επόμενο διάστημα προγραμματίζεται νέα συνέλευση όπου θα εξεταστούν οι επόμενες κινήσεις τους.
Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:
Σχετικά Άρθρα
- Η εξειδίκευση των μέτρων στήριξης λόγω του πολέμου στη Μ. Ανατολή - Επιδότηση στο diesel, fuel pass, ενίσχυση σε αγρότες και ακτοπλοϊκές γραμμές
- Οι ενισχύσεις από το Mέτρο 23 των αγροτών που επλήγησαν από φυσικές καταστροφές δεν προσμετρώνται στο όριο μετάταξης στο κανονικό καθεστώς ΦΠΑ
- Συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις τους οι αγρότες - Και πάλι δεν ικανοποιούνται τα αιτήματά τους
- Κ. Τσιάρας: Χωρίς διάλογο δεν διαμορφώνονται εθνικές θέσεις για τον πρωτογενή τομέα
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’ -
Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ -
ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024 -
PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs -
Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων -
Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία