Τον Φεβρουάριο αναμένεται να πραγματοποιηθεί η συνάντηση του Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν με τον Κυριάκο Μητσοτάκη, σύμφωνα με τον Τούρκο Υπουργό Εξωτερικόν, Χακάν Φιντάν.
«Κοιτάμε ημερομηνίες», δήλωσε συγκεκριμένα ο Τούρκος ΥΠΕΞ.
Σε ερώτηση του ανταποκριτή του ΣΚΑΪ στην Κων/πολη, Μανώλη Κωστίδη, για το τι μπορούμε να περιμένουμε από τη συνάντηση των δύο ηγετών, ο Χακάν Φιντάν υπογράμμισε: «Να λύσουμε μόνιμα το πρόβλημα του Αιγαίου, θέματα όπως χωρικά ύδατα, υφαλοκρηπίδα, να βάλουμε σε παρένθεση τα θέματα της εξωτερικής πολιτικής».



