Μητσοτάκης: Θα περιμένω τους αγρότες τη Δευτέρα, στις 17:00, στο γραφείο μου

Παρασκευή, 12 Δεκεμβρίου 2025 12:35
Μητσοτάκης: Θα περιμένω τους αγρότες τη Δευτέρα, στις 17:00, στο γραφείο μου

Συνεδριάζει αυτή την ώρα η Κοινοβουλευτική Ομάδα της Νέας Δημοκρατίας.

Τη Δευτέρα στις 17:00 θα περιμένω όποια αντιπροσωπεία αγροτών οριστεί για να συναντηθεί μαζί μου, ανακοίνωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης μιλώντας στους βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας.

«Είμαστε δημοκρατικό κόμμα, έτσι μπορούμε να συζητούμε, έστω και ζωηρά, για θέματα όπως το αγροτικό», δήλωσε.

Επεσήμανε ότι φέτος οι αγρότες θα πάρουν φέτος τα περισσότερα από ποτέ. «Μπορέσαμε να κάνουμε τις πληρωμές, γιατί έγινε μεγάλη προσπάθεια. Δεν ήταν καθόλου προφανές ότι μπορούσε να γίνει».

«Οι καθυστερήσεις αντιμετωπίζονται αμέσως και τις επόμενες εβδομάδες θα εξοφληθούν όσοι βρίσκονται υπό έλεγχο αλλά δικαιούνται χρήματα», είπε.

Επανέλαβε δε ότι οι έντιμοι αγρότες θα πάρουν περισσότερα χρήματα.

«Κάθε διαμαρτυρία πρέπει να σέβεται την κοινωνία», τόνισε.

Videos

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 9
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 9

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 6
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 6

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 4
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 4

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 2
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 2

    • Watch Video

Tα cookies μας βοηθούν να σας παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Ok