Σοβαρές αντιδράσεις έχουν προκαλέσει στους εργαζομένους των Ελληνικών Ταχυδρομείων (Π.Ο.Σ.Τ.) οι πρόσφατες αναφορές για σχέδιο παραχώρησης των λειτουργιών των Κέντρων Διαλογής Αθήνας και Θεσσαλονίκης σε ιδιώτες, όπως ανακοινώθηκε.
Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σωματείων Ταχυδρομικών (Π.Ο.Σ.Τ.), σε ανακοίνωσή της, χαρακτηρίζει τους σχεδιασμούς αυτούς «πρόχειρους και ανεύθυνους» και ζητά άμεση και επίσημη ενημέρωση από τη Διοίκηση.





