Πέθανε ο 22χρονος που κατάπιε ολόκληρο μπέργκερ

Πέμπτη, 20 Νοεμβρίου 2025 12:11
Πέθανε ο 22χρονος που κατάπιε ολόκληρο μπέργκερ

Τραγική κατάληξη είχε ο 22χρονος από το Κορωπί που κατάπιε ένα ολόκληρο μπέργκερ.

Ο νεαρός νοσηλευόταν για 7 ημέρες διασωληνωμένος στη ΜΕΘ του νοσοκομείου «Γ. Γεννηματάς», μετά από απόπειρα να καταπιεί ολόκληρο ένα μπέργκερ χωρίς να το μασήσει.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο 22χρονος είχε πάει μαζί με την παρέα του σε κατάστημα ταχείας εστίασης στη Μεταμόρφωση για να φάνε μπέργκερ. Εκεί έβαλαν στοίχημα ότι θα το φάει ολόκληρο, χωρίς να το μασήσει. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να φράξει ο αεραγωγός του και να μείνει χωρίς οξυγόνο για περίπου τρία λεπτά.

Ο 22χρονος αντιμετώπιζε σοβαρά προβλήματα στον εγκέφαλο, στους νεφρούς και σε όλα τα όργανα.

Videos

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 9
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 9

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 6
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 6

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 4
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 4

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 2
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 2

    • Watch Video