Αναστέλλουν την απεργία τους τα ταξί και από το πρωί της Πέμπτης 6 Νοεμβρίου στις 6:00, θα είναι κανονικά στους δρόμους.
Ειδικότερα, η ΣΑΤΑ μετά από συνάντηση που είχαν οι εκπρόσωποι των αυτοκινητιστών με τον αναπληρωτή υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Κωνσταντίνο Κυρανάκη, αποφάσισαν να μη συνεχίσουν τη 48ωρη απεργία.
Σύμφωνα με πληροφορίες, σε είκοσι μέρες θα πραγματοποιηθεί νέο ραντεβού, καθώς οι οδηγοί ταξί, μεταξύ άλλων, διεκδικούν ελεύθερη διέλευση στις λεωφορειο-λωρίδες και αναθεώρηση των αποφάσεων για ηλεκτροκίνηση και φορολογία.
Ο κύριος Θύμιος Λυμπερόπουλος δήλωσε μετά τη συνάντηση με τον κ. Κυρανάκη, η οποία διήρκεσε περισσότερο από μιάμιση ώρα, ότι «ο υπουργός έδειξε διάθεση για συζήτηση επί των θεμάτων που έχουν τεθεί από τους ιδιότητες και τους οδηγούς ταξί. Έσπασε ο πάγος, ξεκινά ο διάλογος».
Τα αιτήματα των οδηγών ταξί
Οι οδηγοί ταξί διεκδικούν συγκεκριμένα τα εξής:
- Παράταση στην υποχρεωτική ταξινόμηση αμιγώς ηλεκτρικών ταξί από την 1η Ιανουαρίου 2026
- Αφορολόγητο όριο στα 12.000 ευρώ για τους αυτοκινητιστές
- Απόσυρση της πρόσφατης Κοινής Υπουργικής Απόφασης που αφορά τον κλάδο
- Ελεύθερη διέλευση των ταξί στις λεωφορειολωρίδες χωρίς διαχωρισμούς.



