Ένοχος ο Βασίλης Μπισμπίκης για το τροχαίο στη Φιλοθέη - Χρηματική ποινή 7.000 ευρώ
Τετάρτη, 08 Οκτωβρίου 2025 14:56Μετά από μία σύντομη διακοπή, η δίκη του Βασίλη Μπισμπίκη για το τροχαίο που προκάλεσε στη Φιλοθέη συνεχίστηκε το μεσημέρι της Τετάρτης 8/10, με την Εισαγγελέα να αποφαίνεται ενοχή για τον Βασίλη Μπισμπίκη και η δικαστής να του επιδικάζει χρηματική ποινή 7.000 ευρώ. Ο Β. Μπισμπίκης κατηγορείται για εγκατάλειψη οχήματος, ενώ του έχει επιβληθεί πρόστιμο 1.200 ευρώ και αφαίρεση διπλώματος για έναν μήνα.
Ο ηθοποιός έφτασε στην Ευελπίδων λίγο πριν τις 9 του πρωί για να απολογηθεί για τις πράξεις του, καθώς χτύπησε τρία οχήματα και έκανε ζημιά σε μία γκαραζόπορτα με το αυτοκίνητό του.
Η πλευρά του Βασίλη Μπισμπίκη ζήτησε να καταθέσει ο αξιωματικός υπηρεσίας του ΑΤ Φιλοθέης με τον οποίο είχε επικοινωνήσει η συνεργάτιδά του για να τον ενημερώσει για το τροχαίο του ηθοποιού.
Όπως υποστηρίζουν οι συνήγοροι του ηθοποιού, δεν έχει γίνει καταγραφή της κλήσης στο ΑΤ Φιλοθέης και συνεπώς αυτό το τηλεφώνημα θεωρείται ιδιαίτερα κρίσιμο.
Σύμφωνα με τα παραπάνω, η εισαγγελέας ή θα δεχόταν τα έγγραφα που κατέθεσαν, που είναι το μητρώο κλήσεων ή θα έδινε αναβολή και θα εκδικαζόταν άλλη μέρα η υπόθεση για να έρθει ο αξιωματικός υπηρεσίας από το ΑΤ Φιλοθέης.
Τελικά, η εισαγγελέας επιφυλάχθηκε και η δίκη συνεχίστηκε κανονικά.
Οι παθόντες του τροχαίου ρωτήθηκαν απο την εισαγγελέα αν βρήκαν σημείωμα από τον ηθοποιό για τις ζημιές των αυτοκινητών τους, όπως εκείνος ισχηρίζεται και όλοι το αρνήθηκαν.
Τι είπαν οι ιδιοκτήτες που τους τράκαρε τα αυτοκίνητα ο Βασ.Μπισμπίκης
«Με ειδοποίησαν οι γείτονες να κατεβώ. Είχε πέσει ο μαντρότοιχος στην είσοδο του σπιτιού μου», κατέθεσε ένοικος πολυκατοικίας και συνέχισε: «Τρόμαξα. Την Κυριακή γύρω στις 8 με ειδοποίησε η Τροχαία να καταθέσω. Εκ των υστέρων μου είπαν ότι πρόκειται για τον Βασίλη Μπισμπίκη».
Θέλω την αποκατάσταση των ζημιών. Εγώ κάλεσα το 100. Πραγματογνώμονας ήρθε προχθές από την ασφαλιστική. Ο κατηγορούμενος ήρθε την 1η Οκτωβρίου και μου ζήτησε συγγνώμη.
Άλλος μάρτυρας ανέφερε στο δικαστήριο: «Στις 8 είδα το αμάξι, έριξε τη μάνδρα και έφυγε. Το πρωί ενημερώθηκα από τους γείτονες για την ζημιά. Την άλλη ημέρα πήγαμε στην Τροχαία να καταθέσουμε. Δεν γνωρίζω κάτι για το σημείωμα. Την Τετάρτη με πήρε ο κατηγορούμενος και ήρθε να μας βρει και να δικαιολογηθεί».
Άλλη ιδιοκτήτρια ΙΧ που υπέστη σοβαρές ζημιές από την πρόσκρουση τόνισε στην κατάθεσή της: «Στις 8 το πρωί μου χτύπησε ο γείτονας και μου είπε ότι έχουν χτυπήσει τα αυτοκίνητά μας. Κανείς δεν άκουσε κάτι μέσα στη νύχτα. Με πήρε η αστυνομία και μας είπε ότι έχει βρεθεί ο οδηγός. Το δικό μου έχει πάθει μεγάλη ζημιά. Μίλησα με τον κατηγορούμενο, μου είπε ότι πανικοβλήθηκε εκείνη την ώρα».
Σχετικά Άρθρα
- Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία
- ΥΠAΑΤ: Πιλοτικό πρόγραμμα εξαλίευσης λαγοκέφαλου με οικονομικό κίνητρο για αλιείς
- Απογραφή ανελκυστήρων: Καμία νέα παράταση, έρχονται έλεγχοι και πρόστιμα
- Ο «χάρτης» πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ έως 26 Ιουνίου
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’ -
Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ -
ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024 -
PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs -
Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων -
Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία