Η Ειρήνη Μουρτζούκου ομολόγησε τις δολοφονίες τριών βρεφών, αλλά και της αδερφής της -όταν ήταν 14 ετών. Η 25χρονη έδωσε ανωμοτί κατάθεση σε αστυνομικούς, για την οποία είχε δοθεί εντολή από τον Εισαγγελέα Ναυπλίου. Αυτή την ώρα μεταφέρεται στην Πάτρα, για να οδηγηθεί ενώπιον ανακριτή και εισαγγελέα.
«Όταν τσακωνόμουν με τη μάνα μου, με κυρίευαν οι δαίμονες», φέρεται να είπε στους αστυνομικούς του Τμήματος Ανθρωποκτονιών. Στη συνέχεια υποστήριξε πως το δεύτερο παιδί της το σκότωσε κατά λάθος, καθώς το πλάκωσε στον ύπνο. Για τα υπόλοιπα βρέφη παραδέχθηκε ότι έδρασε συνειδητά.
Υπενθυμίζεται ότι τα δύο από τα τέσσερα βρέφη ήταν τα δικά της παιδιά, που δολοφόνησε στις 19 Ιουνίου 2022 και στις 17 Οκτωβρίου 2023. Τον Φεβρουάριο του 2021, η 25χρονη σκότωσε και ένα τρίτο βρέφος, μιας φίλης της. Κατηγορείται, επίσης και για την απόπειρα δολοφονίας φίλης της το 2020, που προσπάθησε να τη σκοτώσει δια πνιγμού.
Στην περίπτωση της αδερφής της, το αδίκημα έχει παραγραφεί, λόγω του ότι η δολοφονία τελέστηκε πριν από 11 χρόνια.
Η κατηγορούμενη πήρε προθεσμία να απολογηθεί την Κυριακή.



