PIRAEUS 300x250 2025 Home

ΜΙΝΕΤΤΑ 300x250 banner ΗP

ARAG 300x250 HP

INTERLIFE 300x250 2021 Home

New Poseidon 300x250 banner FP

CNP-300x250-FP

Αναζήτηση

 

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΔΙΕΘΝΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
  • ENGLISH

24ωρη λειτουργία των ΜΜΜ απο τον Ιούλιο

Δευτέρα, 09 Ιουνίου 2025 14:23

Η κυβέρνηση μελετάει τους επόμενους μήνες να εφαρμόσει 24ωρη λειτουργία στο μετρό, το τραμ και στις ειδικές γραμμές νυχτεριών λεωφορείων, τουλάχιστον για τα Σάββατα, προκειμένου να μειωθούν τα τροχαία ατυχήματα, όπως ανέφερε ο αρμόδιος αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης. Ένα Σάββατο μέσα στον Ιούλιο θα λειτουργήσουν πιλοτικά το 24ωρα δρομολόγια, προκειμένου να δρομολογηθεί τους επόμενους μήνες η εφαρμογή τους. 

Μιλώντας στον ΣΚΑΙ σχετικά με τα όρια ταχύτητας, ο κ. Κυρανάκης εξήγησε ότι μετά την ψήφιση του νέου Κώδικα, οι δήμοι θα κληθούν να συντάξουν σχέδια στα οποία θα ορίσουν σε ποιους δρόμους θα είναι τα όρια στα 30 χλμ και σε ποιους στα 50 ή και περισσότερο.

«Ο νέος ΚΟΚ είναι ένα μέσο προστασίας των οδηγών από τους επικίνδυνους οδηγούς», ανέφερε ο κ. Κυρανάκης χαρακτηριστικά και επισήμανε ότι «η αυστηροποίηση έρχεται στην υποτροπή. Δεν έρχεται στην πρώτη ποινή, πλην κάποιων εξαιρέσεων».

Παράλληλα, παρουσίασε ένα νέο ψηφιακό εργαλείο, τον ψηφιακό χάρτη οδικών συγκρούσεων (accidents.maps.gov.gr) ο οποίος όπως είπε λειτουργεί στην Αττική. Όπως είπε είναι ένα σημαντικό εργαλείο για τους δήμους και τις περιφέρειες για να κάνουν παρεμβάσεις.

«Αν δούμε ότι υπάρχει συσσώρευση θα πρέπει οι δήμοι να προβούν στις απαιτούμενες ενέργειες», είπε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε ότι στον χάρτη θα προστεθούν και τα στοιχεία από τις ασφαλιστικές εταιρείες και από τις διακομιδές του ΕΚΑΒ, «ώστε να μπορέσουμε να σώσουμε ζωές και να μειώσουμε τα τροχαία ατυχήματα».

Όπως ανέφερε, τα πρόστιμα για την παραβίαση του νέου ΚΟΚ θα είναι κλιμακωτά. Για παράδειγμα, αν κάποιος ξεπεράσει το όριο ταχύτητας κατά 50χλμ την πρώτη φορά θα πληρώσει πρόστιμο 700€ και αφαίρεση διπλώματος για 60 ημερες, τη δεύτερη φορά 1.000 ευρώ πρόστιμο και αφαίρεση διπλώματος για  180 ημέρες, ενώ για την τρίτη φορά που θα υποπέσει στην ίδια παράβαση, το πρόστιμο θα φτάσει τα 2.000 ευρώ και η αφαίρεση διπλώματος τα 2 έτη. Για τους οδηγούς που προκαλούν θανατηφόρα τροχαία η ποινή μπορεί να φτάσει τα 10-20 χρόνια και αν πρόκειται για πολύνεκρο τροχαίο, την ισόβια κάθειρξη.

Επίσης, ο κ. Κυρανάκης είπε ότι από αύριο, Τρίτη, θα έχουμε 50 νέα λεωφορεία στην Αθήνα. «Κάθε μήνα έρχονται 50. Μέχρι τέλος του έτους θα έχουμε περίπου 1.000 νέα λεωφορεία στην Αθήνα και άλλα τόσα στη Θεσσαλονίκη», είπε.

Για τις κάμερες στα λεωφορεία, τέλος, είπε ότι έχουν ήδη εγκατασταθεί οι 10 πρώτες και θα ξεκινήσει η λειτουργία τους τον Ιούλιο και από Σεπτέμβριο θα αρχίσουν να εγκαθίστανται και οι υπόλοιπες.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

24ωρη απεργία στα τρένα στις 17 Ιουνίου

Χωρίς ταξί από το μεσημέρι της Τρίτης η Αθήνα

επιστροφή στην κορυφή

Σχετικά Άρθρα

  • Ξεκίνησαν οι αιτήσεις για την έκδοση Κάρτας Αναπηρίας - Δωρεάν μετακινήσεις στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς με την επικύρωσή της
  • Απεργία 14 Οκτωβρίου: Πώς θα κινηθούν τα ΜΜΜ
  • Απεργία 17.04: Χειρόφρενο στα ΜΜΜ - Ποιοι κλάδοι κατεβάζουν ρολά - Τι ώρα είναι οι πορείες
  • Νέα στάση εργασίας την Παρασκευή 7/4 στα ΜΜΜ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

  • Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’
  • Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ
  • ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024
  • PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs
  • Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων
  • Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία

Copyright ©2026 e-Asfalistiki


main version