Ποινή φυλάκισης 12 μηνών με τριετή αναστολή επιβλήθηκε από το Μονομελές Πλημμελειοδικείο της Αθήνας στον Παύλο Πολάκη για συκοφαντική δυσφήμηση σε βάρος του πρώην προέδρου του Σωματείου Εργαζομένων στο ΚΕΕΛΠΝΟ, Σταμάτη Πουλή.
Ο πρώην αναπληρωτής υπουργός Υγείας δικάστηκε ερήμην, αφού εμφανίστηκε το πρωί στο δικαστήριο άλλα αποχώρησε, ενώ κώλυμα για λόγους υγείας προβλήθηκε και από τους δύο συνηγόρους του.
Την ενοχή του Παύλου Πολάκη, σύμφωνα με το κατηγορητήριο, ζήτησε και ο εισαγγελέας.
Ο Άδωνις Γεωργιάδης έγραψε σχετικά στο Χ:



