Διαγραφή του Μάριου Σαλμά από τη Νέα Δημοκρατία

Σάββατο, 21 Σεπτεμβρίου 2024 17:38
Διαγραφή του Μάριου Σαλμά από τη Νέα Δημοκρατία

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης, με επιστολή του προς τον Πρόεδρο της Επιτροπής Δεοντολογίας της Νέας Δημοκρατίας, Ιωάννη Τραγάκη, παραπέμπει στην επιτροπή με το ερώτημα της διαγραφής από μέλος της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας τον βουλευτή Αιτωλοκαρνανίας Μάριο Σαλμά.

Η εισήγηση του Κυριάκου Μητσοτάκη για τη διαγραφή του Μάριου Σαλμά έγινε μετά από 2 τηλεοπτικές εμφανίσεις κατά τις οποίες ο κύριος Σαλμάς έκανε λόγο για «φωτογραφικούς» διαγωνισμούς, για τα κυλικεία του υπουργείου Πολιτισμού και Υγείας. 

Ήταν ακόμα ανάμεσα στους 11 βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας οι οποίοι κατέθεσαν ερώτηση στον υπουργό Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Κωστή Χατζηδάκη, με θέμα τα κόκκινα δάνεια .

Επιπροσθέτως, ο κ. Σαλμάς μετά τις ευρωεκλογές είχε ζητήσει από τον Κυριάκο Μητσοτάκη να συγκαλέσει την Κοινοβουλευτική Ομάδα της Νέας Δημοκρατίας για το αποτέλεσμα των ευρωεκλογών, προκειμένου «να αναλυθούν τα αίτια του δυσμενούς εκλογικού αποτελέσματος για την παράταξή μας» όπως έλεγε. Ενώ είχε πει ακόμα στον πρωθυπουργό: «Κάνατε τίποτα για τους πολλούς; Δεν έχω τίποτα με τους υπουργούς, γιατί το επιτελικό κράτος είστε εσείς με πέντε συνεργάτες σας, που τους στέλνετε έτοιμα τα νομοσχέδια».

Videos

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 9
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 9

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 6
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 6

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 4
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 4

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 2
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 2

    • Watch Video

Tα cookies μας βοηθούν να σας παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Ok