Πολάκης: Εγώ δεν θέλω να κερδίσουμε το κέντρο, αλλά τους αριστερούς προοδευτικούς - Έκανα λάθος με τον Κασσελάκη
Παρασκευή, 13 Σεπτεμβρίου 2024 11:48Το πολιτικό πλαίσιο βάσει του οποίου θεωρεί ότι πρέπει να αναπτυχθεί ο ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία το επόμενο διάστημα, σκιαγράφησε ο υποψήφιος πρόεδρος του κόμματος Παύλος Πολάκης, μιλώντας στο OPEN.
«Εγώ δεν θέλω να κερδίσουμε το κέντρο, θέλω να κερδίσουμε τους αριστερούς προοδευτικούς ανθρώπους. Το ΠΑΣΟΚ του Ανδρέα, το ΕΑΜ κινητοποίησε μεγάλα τμήματα δημοκρατικού λαϊκού κόσμου. Αυτά πρέπει να ξανακινητοποιηθούν. Αυτά έβγαλαν και τον ΣΥΡΙΖΑ στο 36%», είπε.
Όσον αφορά την υποψηφιότητά του, τόνισε ότι ο κόσμος θα αποφασίσει αν ο ίδιος μπορεί να είναι Πρωθυπουργός στις επόμενες εκλογές. «Η μετριοφροσύνη είναι για τους μέτριους. Ό,τι έκανα στη ζωή μου το έκανα με το μυαλό και τα χέρια μου», τόνισε και πρόσθεσε ότι «παντού ήταν αρχηγός», τόσο ως φοιτητής όσο και ως συνδικαλιστής ή μέλος της τοπικής αυτοδιοίκησης.
Σχολιάζοντας όσα έγιναν στην Πολιτική Γραμματεία, χτες, ανέφερε: «Βγήκε ο κ. Κοντιάδης και έκανε μια ανάρτηση, είπε ως έγκριτος συνταγματολόγος ότι περνάει η μομφή δεν σημαίνει πως φεύγει ο κ. Κασσελάκη. Αυτό πυροδότησε μια διαδικασία που είχε λήξει με αποδοχή από όλες τις πλευρές. Τα καταστατικά των κομμάτων δεν τα εξηγούν οι συνταγματολόγοι, τα εξηγούν τα ίδια τα κόμματα με τα θεσπισμένα τους όργανα. Όταν γίνεται η Κεντρική Επιτροπή, εγώ προσωπικά και άλλοι, όταν λόγω της κρίσης που έχει δημιουργηθεί στον ΣΥΡΙΖΑ και τα προβλήματα, ζητάμε από τον πρόεδρο να δώσει λύση, προκηρύσσοντας ο ίδιος εκλογές και ο ίδιος απαντάει και λέει ''όχι, κάντε μου μομφή'', σημαίνει πως αποδέχεται πως η υπερψήφιση της άρσης εμπιστοσύνης σημαίνει και αυτόματα και την έκπτωση από το αξίωμα. Αυτό έδειξε και με τη δευτερολογία του και με τη στάση του την επόμενη μέρα, που πήρε τα πράγματά του, τα αρχεία που είχε σε υπολογιστές και έφυγε με τους συνεργάτες του».
Όσον αφορά τις «κουκούλες» είπε: «Ξεπερνάω αυτά για τις κουκούλες, κουκούλες φοράγανε οι δωσίλογοι, δεν φορά η Αριστερά», τονίζοντας ότι «η διαδικασία ήταν με βάση το διαδικαστικό και έχουν ξαναγίνει αυτά. Η Ράνια Σβίγγου εκλέχτηκε με μυστική ψηφοφορία και κάποια μέλη ψήφισαν τηλεφωνικά. Αυτή η διαδικασία έγινε αποδεκτή από όλες τις πλευρές. Προφανώς, είδε πως δεν μπορεί να προχωρήσει σε δημιουργία κάποιου άλλου σχηματισμού, θεωρώ πως το έψαξε. Το να ξαναθέτει το ζήτημα πως είναι αρχηγός κ.τ.λ. είναι σαν να επιζητάς και πάλι τη δημοσιότητα, να δημιουργείς φασαρία και αυτό δεν είναι καλό για κανέναν και ιδίως τον ΣΥΡΙΖΑ».
Ερωτηθείς εάν μετανιώνει που στήριξε εξαρχής τον Στέφανο Κασσελάκη, παραδέχθηκε ότι «έκανα λάθος, θεώρησα το περασμένο καλοκαίρι πως έπρεπε να προχωρήσουμε σε μια ανασυγκρότηση του ΣΥΡΙΖΑ μετά την παραίτηση του Αλέξη Τσίπρα, ο οποίος ανέλαβε την ευθύνη που του αναλογούσε και παραιτήθηκε, δρομολογώντας και τις διαδικασίες της διαδοχής. Θεωρούσα πως η κυρία Αχτσιόγλου, για μένα δεν μπορούσε να οδηγήσει τα πράγματα σε μια αναβάπτιση τους ΣΥΡΙΖΑ και στο να τεθούμε σε μια ισχυρή αντιπολιτευτική ατζέντα και θεώρησα πως ο Στέφανος Κασσελάκης σαν νέο παιδί, ευφυής, όχι πιασμένος, ο οποίος είπε μερικές προτάσεις που με ένα μεγάλο κομμάτι τους συμφωνούσα, βλέποντας πως είχε και μια διείσδυση στη νεολαία, θα μπορούσε να προχωρήσει και να ηγηθεί μιας διαδικασίας ανασυγκρότησης του ΣΥΡΙΖΑ».
Ωστόσο, ο Παύλος Πολάκης πρόσθεσε όσον αγορά τον πρώην πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ: «Δεν το έχασε σε ένα πράγμα, το έχασε σε πολλά. Καταρχήν δεν διαμόρφωσε ένα πολιτικό επιτελείο, παρά και τις πιέσεις ανθρώπων που τον αγαπούσαμε. Ομάδα χωρίς αρχηγό είναι μηδέν αλλά και αρχηγός χωρίς ομάδα είναι πάλι μηδέν. Το δεύτερο είναι η υπερπροβολή της προσωπικής του ζωής και της προσωπικής του επιλογής κάλυψε πάρα πολλά και σωστά πράγματα που είπε. Τον έβλεπαν αλλά δεν τον άκουγαν».
Όσον αφορά το όραμά του για τον ΣΥΡΙΖΑ αν αν εκλεγεί, ο κ. Πολάκης ανέφερε: «Κόμμα υπάρχει, μόνο που πρέπει να βελτιώσει τα χαρακτηριστικά του και να αναβαθμίσει και να ξεκαθαρίσει το πρόγραμμά του και να μαζικοποιηθεί με συγκεκριμένο τρόπο. Πρώτον, πρέπει να διατυπώσει ένα πρόγραμμα λαϊκά κατανοητό και αναγκαίο, με μια εκφώνηση που να θέτει σαφείς διαχωριστικές γραμμές και να κάνει μεγάλες ομάδες του πληθυσμού να τάσσονται με αυτήν τη μεριά. Μέχρι τώρα, αυτό δεν το εκπέμψαμε με αυτόν τον τρόπο. Ο δεύτερος πυλώνας είναι η δικαιοσύνη - διαφάνεια και ο τρίτος είναι το κράτος», είπε μεταξύ άλλων.
Σχετικά Άρθρα
- Ενοχή Κασσελάκη για το πόθεν έσχες - Ποινή φυλάκισης 30 μηνών με αναστολή και πρόστιμο 50.000 ευρώ
- Στ. Κασσελάκης: Τι απαντά για την ποινική δίωξη που του ασκήθηκε για παραβάσεις του νόμου περί Πόθεν Έσχες
- Ελ. Ακρίτα: Αν εκλεγεί ο Πολάκης θα παραιτηθώ και θα παραδώσω την έδρα
- «Κίνημα Δημοκρατίας» το νέο κόμμα Κασσελάκη
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’ -
Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ -
ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024 -
PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs -
Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων -
Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία