Δεν παραδίδει την έδρα ο Αυγενάκης: «Σεβαστή η απόφαση της διαγραφής, αλλά θα παραμείνω βουλευτής»
Τετάρτη, 03 Ιουλίου 2024 14:13«Η απόφαση του Προέδρου και Πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη για την διαγραφή μου απο την Κ.Ο. του Κόμματός μας είναι απόλυτα σεβαστή. Έδωσα εξηγήσεις σχετικά με το συμβάν και ζήτησα δημοσίως συγγνώμη», αναφέρει σε ανάρτησή του ο Λευτέρης Αυγενάκης.
Και προσθέτει: «Ήμουν και παραμένω Βουλευτής του νομού Ηρακλείου και θα συνεχίσω να υπηρετώ τους πολίτες της Κρήτης με το ίδιο πάθος. Ανήκω στη Νεα Δημοκρατία και θα συνεχίσω να στηρίζω με όλες μου τις δυνάμεις την παράταξη και την κυβέρνησή μας».
Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:
Σχετικά Άρθρα
- Λ. Αυγενάκης για ΟΠΕΚΕΠΕ: Είμαι καθαρός και ήσυχος με τη συνείδησή μου - Δεν θα επιτρέψω σε κανέναν να σπιλώσει το όνομά μου
- Λ. Αυγενάκης: Μονόδρομος η διαγραφή του από την Κ.Ο. της ΝΔ - ΟΣΕΥΠΕ: «Υπάρχουν κι άλλα βίντεο με αστυνομικούς και που χτυπούσε καρέκλες»
- Δημοσιεύθηκε το ΦΕΚ της απόφασης Αυγενάκη για το πρόγραμμα ενίσχυσης των παρακάρλιων περιοχών, ύψους 43 εκατ. ευρώ
- Αυγενάκης: Πληρωμές σχεδόν 2,2 δισ. ευρώ στον αγροτικό τομέα έως το τέλος του 2024
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’ -
Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ -
ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024 -
PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs -
Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων -
Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία