Συνάντηση Κυριάκου Μητσοτάκη με Τζο Μπάιντεν στις 4 Απριλίου στον Λευκό Οίκο
Τετάρτη, 13 Μαρτίου 2024 17:08Στην Ουάσιγκτον θα μεταβεί ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στις 4 Απριλίου, όπου και θα συναντηθεί με τον πρόεδρο των ΗΠΑ, Τζο Μπάιντεν.
Την συνάντηση μεταξύ των δύο ηγετών στον Λευκό Οίκο αποκάλυψε ο πρέσβης των ΗΠΑ στην Ελλάδα, Τζορτζ Τσούνης.
Συγκεκριμένα ο κ. Τσούνης παρευρέθηκε στο συνέδριο «city hub events» που πραγματοποιείται στην Αλεξανδρούπολη και αναφέρθηκε στις ελληνοαμερικανικές σχέσεις, αποκαλύπτοντας πως ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα βρεθεί στις 4 Απριλίου στον Λευκό Οίκο.
Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:
Σχετικά Άρθρα
- Κ. Μητσοτάκης: Η πλατφόρμα PosoKanei ήρθε για να μείνει - Έως 36.000 ευρώ για το πρόγραμμα «Ανακαίνιση Κατοικίας»
- Μητσοτάκης για σκάνδαλο στις πολεοδομίες: Δεν υπάρχουν άβατα, η διαφθορά κερδίζεται με σχέδιο
- Μητσοτάκης για κόμμα Τσίπρα: Φαντάζομαι το ΕΑΜ το άφησε για τον Πολάκη
- Μητσοτάκης: Παράταση στο «Σπίτι μου ΙΙ», παρεμβάσεις σε υγεία, εργασία και επενδύσεις
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’ -
Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ -
ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024 -
PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs -
Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων -
Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία