Βορίδης στην ΕΡΤ: Η συνάντηση Μητσοτάκη με τους αγρότες θα γίνει αλλά όχι την Δευτέρα
Πέμπτη, 08 Φεβρουαρίου 2024 18:39Η συνάντηση του πρωθυπουργού με τους αγρότες θα γίνει, αλλά όχι τη Δευτέρα, ανέφερε ο υπουργός Επικρατείας, Μάκης Βορίδης, μιλώντας στην ΕΡΤ.
«Από πλευράς κυβέρνησης θέλουμε να ωριμάσουν αυτά που σκεφτόμαστε για τη συνάντηση και το τι θέλουμε να συζητήσουμε με τους αγρότες», είπε χαρακτηριστικά.
Είπε ακόμα ότι ορισμένα από τα αιτήματα των αγροτών δεν είναι δυνατόν να ικανοποιηθούν και το γνωρίζουν και οι ίδιοι, όπως οι αποζημιώσεις στο 100%».
Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:
Σχετικά Άρθρα
- Συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις τους οι αγρότες - Και πάλι δεν ικανοποιούνται τα αιτήματά τους
- Μητσοτάκης μετά τη συνάντηση με αγρότες: Εξαντλήθηκε η κατανόηση - Δεν πρόκειται να ανεχθούμε ούτε εκβιασμούς, ούτε παρανομίες, ούτε παραλογισμούς
- Μητσοτάκης σε αγρότες: Τις εξελίξεις τις διαμορφώνουν οι παρόντες και όχι οι απόντες
- Αγρότες μετά τη συνάντηση με Μητσοτάκη: Ο αγώνας συνεχίζεται, αποφάσεις θα παρθούν στα μπλόκα
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’ -
Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ -
ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024 -
PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs -
Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων -
Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία