Στην Αθήνα στις 7 Δεκεμβρίου το Ανώτατο Συμβούλιο Συνεργασίας παρουσία Ερντογάν – Μητσοτάκη
Τρίτη, 14 Νοεμβρίου 2023 16:21Στην Αθήνα στις 7 Δεκεμβρίου παρουσία του Κυριάκου Μητσοτάκη και του Ταγίπ Ερντογάν θα πραγματοποιηθεί το πέμπτο Ανώτατο Συμβούλιο Συνεργασίας (ΑΣΣ) Ελλάδας – Τουρκίας, σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση του υπουργείου Εξωτερικών.
Κυριάκος Μητσοτάκης και Ταγίπ Ερντογάν είχαν από καιρό συμφωνήσει το επόμενο ραντεβού τους να γίνει στην Ελλάδα, αλλά ως τόπος συνάντησης αρχικά είχε επιλεγεί η Θεσσαλονίκη.
Το τελευταίο τους τετ-α-τετ των δύο ανδρών είχε γίνει στη Νέα Υόρκη τον περασμένο Σεπτέμβριο, στο περιθώριο της Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ, παρουσία των Υπουργών Εξωτερικών, κκ. Γιώργου Γεραπετρίτη και Χακάν Φιντάν.
Υπενθυμίζεται ότι η τελευταία φορά που ο Τούρκος πρόεδρος είχε έρθει στην Αθήνα ήταν το 2017, όταν ο ίδιος είχε αμφισβητήσει τη συνθήκη της Λωζάνης.
Τον Ερντογάν αναμένεται να συνοδεύει πολυπληθή αποστολή με υπουργούς και άλλους αξιωματούχους.
Σχετικά Άρθρα
- Κ. Μητσοτάκης: Η πλατφόρμα PosoKanei ήρθε για να μείνει - Έως 36.000 ευρώ για το πρόγραμμα «Ανακαίνιση Κατοικίας»
- Μητσοτάκης για σκάνδαλο στις πολεοδομίες: Δεν υπάρχουν άβατα, η διαφθορά κερδίζεται με σχέδιο
- Μητσοτάκης για κόμμα Τσίπρα: Φαντάζομαι το ΕΑΜ το άφησε για τον Πολάκη
- Μητσοτάκης: Παράταση στο «Σπίτι μου ΙΙ», παρεμβάσεις σε υγεία, εργασία και επενδύσεις
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’ -
Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ -
ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024 -
PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs -
Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων -
Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία