Συνάντηση Μητσοτάκη με τον CEO της Enagás με ατζέντα για νέες επενδύσεις
Τετάρτη, 05 Οκτωβρίου 2022 14:51Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συναντήθηκε στο Μέγαρο Μαξίμου με τον Arturo Aizpiri, διευθύνοντα σύμβουλο της Enagás.
Η εταιρία είναι ένας από τους στρατηγικούς επενδυτές σε ΔΕΣΦΑ και TAP και ο μεγαλύτερος διαχειριστής LNG της Ευρώπης. Τονίστηκε το πολύ καλό επίπεδο της μέχρι σήμερα συνεργασίας μέσω της επένδυσης στον ΔΕΣΦΑ και συζητήθηκαν οι προοπτικές για νέες επενδύσεις στο πλαίσιο της αναβάθμισης του ρόλου της Ελλάδας ως ενεργειακού κόμβου στη νοτιοανατολική Ευρώπη.
Στη συνάντηση συμμετείχαν ο ειδικός σύμβουλος του πρωθυπουργού για θέματα ενέργειας Νίκος Τσάφος, η διευθύνουσα σύμβουλος του ΔΕΣΦΑ Maria Rita Galli και ο επικεφαλής εταιρικών υποθέσεων του ΔΕΣΦΑ Fernando Kalligas.
Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:
Σχετικά Άρθρα
- Η περαιτέρω ανάπτυξη των οικονομικών σχέσεων Ελλάδας-Κίνας στο επίκεντρο της συζήτησης του πρωθυπουργού με τον ΥΠΕΞ Κίνας
- Στις 13.00 η συνάντηση Κυρ. Μητσοτάκη με Κώστα Μπακογιάνη και Εκρέμ Ιμάμογλου
- Η συνάντηση Μητσοτάκη με Τζεφ Μπέζος και Μπάρι Ντίλερ στην Αντίπαρο
- Συνάντηση Μητσοτάκη με τον Λίβυο πρόεδρο - Στο επίκεντρο η Οριοθέτηση Θαλασσίων Ζωνών
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’ -
Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ -
ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024 -
PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs -
Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων -
Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία