Η ευρωβουλευτής της ΝΔ, Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου, ορίζεται εκπρόσωπος Τύπου της Ευρωομάδας του κυβερνώντος κόμματος, μετά από απόφαση του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη κι έπειτα από συνεννόηση με τον επικεφαλής της ομάδας των ευρωβουλευτών της Ν.Δ., Ευάγγελο Μεϊμαράκη.
«Με απόφαση του πρωθυπουργού και προέδρου της Νέας Δημοκρατίας, Κυριάκου Μητσοτάκη, και κατόπιν συνεννόησης με τον επικεφαλής των ευρωβουλευτών της Νέας Δημοκρατίας, Ευάγγελο Μεϊμαράκη, η ευρωβουλευτής Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου ορίζεται εκπρόσωπος Τύπου της Ευρωομάδας της Νέας Δημοκρατίας», αναφέρει σχετική ανακοίνωση του κόμματος.



