Παράνομη κρίθηκε η αυριανή 24ωρη απεργία των εργαζομένων του ΟΑΣΘ
Τρίτη, 14 Ιουνίου 2022 20:17Παράνομη κρίθηκε από το Μονομελές Πρωτοδικείο Θεσσαλονίκης η 24ωρη απεργία που κήρυξε για αύριο το συνδικάτο των εργαζομένων στον ΟΑΣΘ. Κατά της απεργίας είχε προσφύγει στη Δικαιοσύνη η διοίκηση του Οργανισμού, καταθέτοντας αγωγή με την οποία ζητούσε η κινητοποίηση να κριθεί παράνομη και καταχρηστική. Τελικώς, η προσφυγή έγινε δεκτή ως προς το πρώτο σκέλος (κατά πληροφορίες για τυπικούς λόγους).
Κατά της παραπάνω απόφασης οι εργαζόμενοι θα ασκήσουν έφεση και πρόθεσή τους είναι να πραγματοποιήσουν κανονικά την απεργία, με την έναρξη της πρωινής βάρδιας (4:30 π.μ.). Έχει ληφθεί μέριμνα, σύμφωνα με το Συνδικάτο των εργαζομένων, για την εκτέλεση ορισμένων δρομολογίων με προσωπικό ασφαλείας. Υπενθυμίζεται ότι οι εργαζόμενοι διαμαρτύρονται για την καθυστέρηση, όπως επισημαίνουν, στην υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας και μεταξύ άλλων ζητούν την επαναφορά των δύο επιδομάτων θέσης και ευθύνης και ανθυγιεινού.
Σχετικά Άρθρα
- Ανακοίνωση Υπουργείου Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής για τις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες στην Αδριατική
- Αύξηση στην ταχύτητα των λεωφορείων του ΟΑΣΘ λόγω αστυνόμευσης για το Flyover
- Boeing: Έτοιμη για νέα διαπραγμάτευση συμφωνίας ενόψει μαζικής απεργίας των εργαζομένων της
- Υπογράφηκε η νέα Συλλογική Σύμβαση Εργασίας στον ΟΑΣΘ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’ -
Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ -
ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024 -
PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs -
Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων -
Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία