Υποχρεωτική θα παραμείνει η χρήση μάσκας στους εσωτερικούς χώρους των πλοίων σύμφωνα με τη σημερινή εισήγηση της επιτροπής των εμπειρογνωμώνων.
Υποχρεωτική θα παραμείνει η μάσκα και στα ταξί για οδηγούς και επιβάτες, αλλά και στα φαρμακεία.
Πιο συγκεκριμένα:
Στα κρουαζιερόπλοια αναστέλλεται η υποχρεωτική χρήση μάσκας και επανέρχεται μόνο: όταν νοσήσει ποσοστό άνω του 2% των φιλοξενούμενων ή ποσοστό άνω του 4% του πληρώματος εντός μιας εβδομάδας, ή αν νοσήσει εντός 48 ωρών ποσοστό άνω του 1% του συνολικού πληθυσμού που βρίσκεται στο πλοίο.
Στα επιβατηγά πλοία: Αναστέλλεται η υποχρεωτική χρήση μάσκας στους εξωτερικούς χώρους του πλοίου, παραμένει η υποχρεωτική χρήση στους εσωτερικούς χώρους για όλους, πλήρωμα και επιβάτες. Το μέτρο θα επεναξεταστεί στο τέλος Ιουνίου.
Στα ημερόπλοια: Αναστέλλεται η υποχρεωτική χρήση μάσκας.
Στα φαρμακεία: Παραμένει η υποχρεωτική χρήση μάσκας για προσωπικό και πελάτες.



