Η Ελλάδα απελαύνει 12 Ρώσους διπλωμάτες
Τετάρτη, 06 Απριλίου 2022 11:45Στην απέλαση 12 Ρώσων διπλωματών προχώρησε η Ελλάδα, μετά και τη σφαγή της Μπούκα στην Ουκρανία.
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση του Ρωσικού υπουργείου Εξωτερικών: «Οι Ελληνικές αρχές κηρύξαν 12 μέλη των Διπλωματικών και Προξενικών Αποστολών της Ρωσικής Ομοσπονδίας, που είναι διαπιστευμένα στην Ελλάδα, ως πρόσωπα μη αρεστά (personae non gratae). Οι ανωτέρω κηρύχθηκαν ανεπιθύμητοι σύμφωνα με τις διατάξεις της Σύμβασης της Βιέννης για της Διπλωματικές Υποθέσεις του 1961 και της Σύμβασης της Βιέννης για τις Προξενικές Υποθέσεις του 1963.
Ο Υπηρεσιακός Γενικός Γραμματέας ενημέρωσε νωρίτερα σήμερα τον Ρώσο Πρέσβη σχετικά με την απόφαση αυτή».
Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:
Σχετικά Άρθρα
- Συνάντηση με συμμετοχή Γαλλίας και Ελλάδας για την απανθρακοποίηση και την ανταγωνιστικότητα της Ναυτιλίας
- Στην Ελλάδα το καλοκαίρι ο Τραμπ μαζί με Πιτ Χέγκσεθ και Μάρκο Ρούμπιο
- Β. Κικίλιας στη συνάντηση με τον Oscar Puente: «Μαζί Ελλάδα και Ισπανία για την ανταγωνιστικότητα των μεσογειακών λιμένων της Ε.Ε.»
- Κυρ. Μητσοτάκης: Ελλάδα και Γαλλία γινόμαστε ένας ισχυρός άξονας στη Μεσόγειο
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’ -
Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ -
ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024 -
PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs -
Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων -
Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία