Την ώρα που οι καταθέσεις των γιατρών βρίσκονται εν εξελίξει προκειμένου να διαλευκανθεί η υπόθεση θανάτου των τριών κοριτσιών στην Πάτρα, ο εν αποστρατεία αξιωματικός της ΕΛ.ΑΣ. κ. Θανάσης Κατερινόπουλος εξέφρασε για άλλη μια φορά τη βεβαιότητά του πως πρόκειται για έγκλημα.
«Εδώ δεν δικάζουμε κανέναν, αλλά αυτό που θέλω να πω είναι πως για εμένα ανθρώπινο χέρι αφαίρεσε τις ζωές των παιδιών», είπε αρχικά για να προσθέσει: «Πέρα από την αναμονή των εξετάσεων πιστεύω ότι το τμήμα των εκλημάτων κατά ζωής κάνει εξαιρετική δουλειά και σύντομα θα έχουμε δράστη ή δράστες ενώπιον της δικαιοσύνης για τον θάνατο των μικρών παιδιών».
«Τα επιστημονικά δεν μπορώ να τα αμφισβητήσω, αλλά τα αστυνομικά είναι ανοικτά. Θα κάνω έτσι και μια έκκληση στους παλιούς μου συναδέλφους, ας βρουν εκείνο το γραφείο Τελετών στην Πάτρα και ας ρωτήσουν ποιος έφτιαξε εκείνο το παιδί και ποιος πήγε και ενημερώθηκε -κατά πληροφορίες- αν καλύφθηκαν οι μώλωπες που είχε. Δεν αναφέρομαι στο παιδί που είχε εκδορές (σσ. Μαλένα). Θέλω να πιστεύω ότι αυτοί που ήρθαν σε μένα πήγαν και στο ανθρωποκτονιών. Αν δεν πήγαν ας πάει το ανθρωποκτονιών σε αυτούς», είπε.
«Δεν απορρίπτουμε τίποτα. Όλα είναι υπό διερεύνηση. Αυτή είναι μια πληροφορία. Μώλωπες δεν μπορούν να εμφανιστούν αφού έχει πεθάνει κάποιος. Οι πληροφορίες λένε μώλωπες στο πρόσωπο», συνέχισε ο κ. Κατερινόπουλος.
«Η εκτιμήσή μου από τις πρώτες στιγμές που έμαθα για την υπόθεση είναι πως πρόκειται για εγκληματικές ενέργειες. Δεν ξέρω ποιος τις έχει κάνει. Για εμένα είναι το έγκλημα του αιώνα. Είναι ζήτημα τιμής για την Αστυνομία να εξιχνιαστεί η υπόθεση. Δεν στοχοποιούμε κανένα, αλλά δεν μπορούμε να κρύψουμε τα δεδομένα. Αυτοί οι άνθρωποι έπαιξαν τρεις φορές τζόκερ και τράβηξαν τον πρώτο αριθμό και τις τρεις φορές;».
Τέλος, είπε πως θέλει να συγχαρεί τους γονείς των κοριτσιών για τη ψυχραιμία τους και τους παππούδες που δεν έχουν μιλήσει.



