Ενημέρωση Αττικής Οδού για την παραλαβή οχημάτων που είναι εγκαταλελειμμένα

Τρίτη, 25 Ιανουαρίου 2022 13:31
Ενημέρωση Αττικής Οδού για την παραλαβή οχημάτων που είναι εγκαταλελειμμένα

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Αττικής Οδού, οι οδηγοί των οποίων τα οχήματα έχουν παραμείνει στα παρακάτω τμήματα της Αττικής Οδού, μπορούν κατόπιν συνεννόησης με την Πυροσβεστική στο τηλέφωνο 199 να έλθουν να παραλάβουν τα οχήματά τους:

1. Από Λ. Κηφισίας έως τη σήραγγα Βριλησσίων στο ρεύμα προς Αεροδρόμιο. Μπορούν να βγουν στην Περιφερειακή Υμηττού και από εκεί στη Λ. Κατεχάκη προς τα Στρατιωτικά Νοσοκομεία.
2. Στη διαδρομή από τη Λεωφόρο Κατεχάκη μέσω της Περιφερειακής Υμηττού στην κατεύθυνση προς Αεροδρόμιο και στην κατεύθυνση προς Ραφήνα-Πικέρμι στην έξοδο Υ8.
3. Από τα διόδια Παλλήνης έως τη Λεωφόρο Κατεχάκη (και προς τα Στρατιωτικά Νοσοκομεία).
4. Από τα διόδια Παιανίας έως την Κάντζα στο ρεύμα προς Ελευσίνα.

Παραμένουν κλειστά και επιχειρείται εκχιονισμός και απομάκρυνση εγκαταλελειμμένων οχημάτων στα τμήματα:

1. Στο τμήμα από Βριλήσσια μέχρι Ανθούσα στο ρεύμα προς Αεροδρόμιο.
2. Στο τμήμα από την Κάντζα έως τη Λεωφόρο Μαραθώνος στο ρεύμα προς Ελευσίνα.
3. Στο τμήμα του Δυτικού κλάδου της Περιφερειακής Υμηττού από τη σήραγγα Κοντόπευκου μέχρι τη Σήραγγα Βριλησσίων.

Καλούνται οι οδηγοί που παραμένουν στα οχήματά τους να επικοινωνούν με το Κέντρο Κυκλοφορίας της Αττικής Οδού στο τετραψήφιο 1024.

Φωτό: ΙΝΤΙΜΕ

Videos

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 9
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 9

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 6
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 6

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 4
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 4

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 2
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 2

    • Watch Video

Tα cookies μας βοηθούν να σας παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Ok