Η Κατερίνα Σακελλαροπούλου έκανε την τρίτη δόση του εμβολίου
Παρασκευή, 08 Οκτωβρίου 2021 14:42Στο νοσοκομείο «Ευαγγελισμός» βρέθηκε σήμερα η Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου, όπου της χορηγήθηκε η τρίτη δόση του εμβολίου κατά του κορωνοϊού.
Μετά το εμβόλιο, η κυρία Σακελλαροπούλου δήλωσε:
«Στη μάχη κατά του κορωνοϊού, που έχει προκαλέσει τόσα θύματα και πόνο στην ανθρωπότητα, η επιστήμη μας έχει εφοδιάσει με το εμβόλιο, τον πιο αποτελεσματικό τρόπο, σε συνδυασμό και με τα άλλα υγειονομικά μέτρα, που έχουμε, ώστε να απαλλαγούμε οριστικά από την πανδημία.
Αυτό δεν αποδεικνύεται μόνο από τις γνώμες των ειδικών, αλλά και από τα ίδια τα πραγματικά δεδομένα. Σύμφωνα με τις στατιστικές, 10 μήνες μετά την έναρξη του εμβολιαστικού προγράμματος, η συντριπτική πλειοψηφία όσων νοσούν σοβαρά από τον ιό δεν έχουν εμβολιαστεί.
Κάνω έκκληση, σε όσους από τους συμπολίτες μας διστάζουν ή αρνούνται να εμβολιαστούν για τους δικούς τους λόγους, να ξεπεράσουν τους φόβους τους και να προσέλθουν, το ταχύτερο δυνατόν, στα εμβολιαστικά κέντρα. Με την πράξη τους αυτή δεν θα ωφελήσουν μόνο τον εαυτό τους, αλλά θα προσφέρουν μεγάλη υπηρεσία στις οικογένειές τους και στο κοινωνικό σύνολο. Η έξοδος από την υγειονομική κρίση είναι πια δική μας επιλογή».
Πηγή Φωτό: Intime
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’ -
Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ -
ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024 -
PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs -
Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων -
Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία