Στην απόρριψη τεσσάρων αιτήσεων που ζητούσαν το προσωρινό «πάγωμα» του υποχρεωτικού εμβολιασμού προχώρησε το Γ´ θερινό τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας υπό την προεδρία της αντιπροέδρου κυρίας Κωνσταντινίδου.
Οι προσφεύγοντες, νοσοκομειακοί γιατροί και διοικητικοί υπάλληλοι νοσοκομείων, ζητούσαν να εκδοθεί προσωρινή διαταγή με την οποία να «παγώνει» το θέμα του υποχρεωτικού εμβολιασμού τους. Πλέον αναμένεται να εξετάσει το Τμήμα αν θα προχωρήσει σε έκδοση απόφασης αναστολής ή όχι.
Οι τέσσερις προσωρινές διαταγές αφορούν σε 115 συνολικά προσφεύγοντες. Υπενθυμίζεται, ότι στην Ολομέλεια του ΣτΕ εκκρεμεί ανάλογο αίτημα της ΠΟΕΔΗΝ για έκδοση προσωρινής διαταγής και αναστολή της απόφασης για υποχρεωτικότητα.
Στις προσφυγές, μεταξύ άλλων, αναφέρεται ότι «η θέσπιση του υποχρεωτικού εμβολιασμού, υπό το κράτος του έμμεσου εξαναγκασμού της στέρησης κάθε βιοποριστικού μέσου για τους εργαζόμενους που επιλέγουν να μην εμβολιαστούν, αποτελεί μια νομοθετική επιλογή που θίγει τα καίρια συνταγματικά προστατευόμενα δικαιώματα και είναι, κατά την άποψή μας, αποδοκιμαστέα από την έννομη τάξη».



