Πορεία διαμαρτυρίας πραγματοποίησαν Αφγανοί πολίτες στο κέντρο της Αθήνας με αφορμή την Ημέρα Ανεξαρτησίας του Αφγανιστάν και τα γεγονότα που εξελίσσονται στη χώρα τους μετά την κατάληψη και της Καμπούλ από τους Ταλιμπάν.
Περίπου 500 άτομα συγκεντρώθηκαν στην πλατεία Συντάγματος και διαδήλωσαν κατά του χάους που επικρατεί στη χώρας τους λόγω του νέου καθεστώτος. Μεταξύ των συνθημάτων που φώναζαν ήταν τα «Οι Ταλιμπάν είναι οι εχθροί μας - Είμαστε οι εχθροί των Ταλιμπάν», «Το Αφγανιστάν αιμορραγεί», «Προσευχηθείτε για το Αφγανιστάν».



