Ανεβαίνει και πάλι ο υδράργυρος μετά τα προσωρινά μελτέμια που πρόσφεραν λίγη δροσιά.
Από τη Δευτέρα οι άνεμοι κοπάζουν και η θερμοκρασία θα «χτυπήσει» κόκκινο.
Σύμφωνα με τις αρχικές προγνώσεις της Εθνικής Μετεωρολογικής Υπηρεσίας δεν αποκλείεται ειδικά την Τρίτη, σε ορισμένες περιοχές της χώρας, το θερμόμετρο να αγγίξει τους 39 ακόμα και τους 40 βαθμούς Κελσίου.
Σύμφωνα με τον μετεωρολόγο, Νίκο Καντερέ, «από τη Δευτέρα έρχεται ένα νέο κύμα θερμής εισβολής από την βόρεια Αφρική το οποίο αρχικά θα επηρεάσει τη δυτική Ελλάδα. Από Τρίτη όμως και μέχρι το τέλος της βδομάδας αυτή η θερμή εισβολή θα συνεχιστεί, θα είναι μεγαλύτερη, θα επικρατήσει σε όλη τη χώρα και η ζέστη θα είναι αισθητή. Ο υδράργυρος προβλέπεται να φθάσει στους 40 και 42 βαθμούς. Είναι γεγονός όμως -και αυτό είναι το δυστύχημα- ότι όπως φαίνεται αυτή η θερμή εισβολή θα εξακολουθήσει και για τις πρώτες ημέρες του Αυγούστου».
Δείτε τις ελάχιστες και τις μέγιστες θερμοκρασίες όπως αποτυπώνονται στους χάρτες της ΕΜΥ από την Δευτέρα 26 Ιουλίου μέχρι και την Παρασκευή 30 Ιουλίου 2021







