Kεραμέως: Περικοπή μισθού σε όσους εκπαιδευτικούς αρνούνται την αξιολόγηση
Κυριακή, 18 Ιουλίου 2021 15:41Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, αρχής γενομένης από τη νέα σχολική χρονιά, θα είναι υποχρεωτική.
Αυτή η θεσμική αλλαγή που αποτελεί ζητούμενο δεκαετιών, δεδομένη πρακτική διεθνώς, που εφαρμόζεται στη συντριπτική πλειοψηφία χωρών της Ε.Ε., θα προχωρήσει, ξεκαθαρίζει μιλώντας σε εφ' όλης της ύλης συνέντευξή της στην «Καθημερινή της Κυριακής» η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως .
Προσθέτει ότι για τους αρνητές της θα προβλέπονται και συνέπειες, όπως η μη μισθολογική εξέλιξη και η παρακράτηση μισθού έως και ενός μηνός, αλλά παράλληλα τα αποτελέσματά της θα συνδέονται μέσω μορίων είτε με επιμόρφωση.
Για τα σημαντικά οφέλη της διαδικασίας -μαθητές, κοινωνία, τους ίδιους- θα ξεκινήσει κύκλος ενημέρωσης, σε πνεύμα συνεργασίας, των εκπαιδευτικών τον Σεπτέμβριο.
Τα δημόσια ΙΕΚ, με περιζήτητες ειδικότητες είναι επένδυση για όσους δεν λάβουν το εισιτήριο των ΑΕΙ, υπογραμμίζει.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’ -
Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ -
ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024 -
PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs -
Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων -
Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία