Κεραμέως: Εμβολιαστικά κέντρα στα ΑΕΙ για τους φοιτητές

Παρασκευή, 16 Ιουλίου 2021 15:26
Κεραμέως: Εμβολιαστικά κέντρα στα ΑΕΙ για τους φοιτητές

Απόλυτη προτεραιότητά μας είναι η δια ζώσης εκπαίδευση τόνισε στον ΣΚΑΪ 100,3 η Υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως. Πρόσθεσε ότι μέσα στον Αύγουστο θα συζητηθεί έντονα το θέμα του περαιτέρω εμβολιασμού των εκπαιδευτικών που σήμερα φτάνει στο 75 % και μετά θα αποφασιστεί σε συνεργασία με τους επιστήμονες αν θα ληφθεί απόφαση να γίνει υποχρεωτικός.

Επίσης συζητείται τι θα γίνει και με τους φοιτητές και ένα από τα μέτρα που έχουν αποφασιστεί είναι να λειτουργήσουν εμβολιαστικά κέντρα σε όλα τα κάμπους των ΑΕΙ για εμβολιάζονται επιτόπου οι φοιτητές.

Δήλωσε επίσης ότι στην συνάντηση που θα έχει με του πρυτάνεις θα εξετάσουν τρόπους για την δια ζώσης εκπαίδευση των φοιτητών. Δεν είναι επιλογή μας οι ανεμβολίαστοι φοιτητές να κάνουν χρήση της τηλεκπαίδευσης -είπε- αλλά να προσέρχονται στην διδασκαλία με rapid test ή μοριακά και όχι Self Test.

Σύμφωνα με την κα Κεραμέως, είναι σημαντικό ότι άνοιξε η πλατφόρμα για τον εμβολιασμό των μαθητών άνω των 15 ετών και συζητείται να αρχίσει ο εμβολιασμός και για τους μαθητές από 12 ετών.

Videos

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 9
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 9

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 6
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 6

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 4
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 4

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 2
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 2

    • Watch Video

Tα cookies μας βοηθούν να σας παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Ok