Σε διαθεσιμότητα τέθηκε ο συνδικαλιστής της ΕΛΑΣ, Σταύρος Μπαλάσκας, μετά τον σάλο που προκάλεσαν οι δηλώσεις του για τον συζυγοκτόνο στη μεζονέτα στα Γλυκά Νερά.
Σε ανακοίνωση που εξέδωσε η ΕΛ.ΑΣ., αναφερόταν πως «παράλληλα, κινήθηκε η διαδικασία εξέτασης για λήψη του διοικητικού μέτρου της διαθεσιμότητας σε βάρος του».
Οι δηλώσεις του -μάλιστα- είχαν προκαλέσει και την παρέμβαση της προϊσταμένης της εισαγγελίας Πρωτοδικών της Αθήνας Σωτηρίας Παπαγεωργακοπούλου, η οποία είχε διατάξει διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης ώστε να διερευνηθεί αν έχει διαπραχθεί το αδίκημα της διασποράς ψευδών ειδήσεων και της διέγερσης σε ανυπακοή από τον συνδικαλιστή.
Υπενθυμίζεται ότι ο Σταύρος Μπαλάσκας είχε χαρακτηρίσει τον συζυγοκτόνο «βλάκα», γιατί -όπως υποστήριξε- «αν έπαιρνε τηλέφωνο της αστυνομία μετά το φόνο και έλεγε ότι το έκανα εν βρασμώ ψυχής θα έτρωγε το πολύ 4 χρόνια φυλακή».



