Ομολόγησε η 36χρονη Έφη Κακαράντζουλα που είχε επιτεθεί με βιτριόλι στην Ιωάννα Παλιοσπύρου τον Μάρτιο του 2020 στην Καλλιθέα, έξω από το χώρο εργασίας της.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η 36χρονη μετέβη με τον δικηγόρο της Σάκη Κεχαγιόγλου νωρίς το πρωί της Δευτέρας στην ανακρίτρια, ομολόγησε την πράξη της και ζήτησε συγγνώμη. Φέρεται, δε, να υποστήριξε πως προέβη στην επίθεση σε βάρος της, επειδή την θεωρούσε υπεύθυνη για προσωπικό της ζήτημα και ότι δεν ήθελε να την σκοτώσει. «Ζητώ ταπεινά συγγνώμη, είμαι συντετριμμένη» φέρεται να είπε.
Αμέσως μετά την συμπληρωματική της απολογία η κατηγορούμενη οδηγήθηκε στις φυλακές, όπου κρατείται από τις 16 Ιουνίου.



