Την παράταση του σχολικού έτους κατά δύο εβδομάδες, έως το τέλος Ιουνίου, προανήγγειλε η υφυπουργός Παιδείας, Ζέττα Μακρή, αφού ληφθούν φυσικά υπόψη οι εισηγήσεις των λοιμωξιολόγων, ενώ αίσθηση προκαλεί η αναφορά της ότι μόλις 30% των εκπαιδευτικών έχουν δηλώσει την πρόθεσή τους να εμβολιαστούν εθελοντικά με τις δόσεις που περισσεύουν από τον προγραμματισμό.