Με τραγικό τρόπο έδωσε τέλος στην ζωή του το πρωί της Κυριακής ένας 41χρονος γιατρός ο οποίος νοσηλευόταν για καιρό με σοβαρά παθολογικά προβλήματα, στο Θριάσιο Νοσοκομείο.
Σύμφωνα με πληροφορίες από το νοσοκομείο, ο γιατρός βγήκε σε μπαλκόνι του τρίτου ορόφου και πριν προλάβουν να αντιδράσουν συνάδελφοί του και νοσηλευτές έπεσε στο κενό.
Ο θάνατός του ήταν ακαριαίος, ενώ κλήθηκε η αστυνομία η οποία έλαβε καταθέσεις από τους αυτόπτες μάρτυρες.



