Με τραγικό τρόπο έδωσε τέλος στην ζωή του το πρωί της Κυριακής ένας 41χρονος γιατρός ο οποίος νοσηλευόταν για καιρό με σοβαρά παθολογικά προβλήματα, στο Θριάσιο Νοσοκομείο.