Σήμερα, Τρίτη 23 Φεβρουαρίου, ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοίνωσε 2.147 νέα κρούσματα Covid-19 στην Ελλάδα, αριθμός πολύ μεγαλύτερος από τα 880 που καταγράφηκαν το προηγούμενο 24ωρο.
Παράλληλα, σύμφωνα με την ενημέρωση του ΕΟΔΥ, 357 ασθενείς βρίσκονται διασωληνωμένοι στις ΜΕΘ, ενώ έχουν καταγραφεί 22 νέοι θάνατοι το τελευταίο 24ωρο.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΕΟΔΥ την Τρίτη 23 Φεβρουαρίου:
«Τα νέα εργαστηριακά επιβεβαιωμένα κρούσματα της νόσου που καταγράφηκαν τις τελευταίες 24 ώρες είναι 2.147, εκ των οποίων 16 εντοπίστηκαν κατόπιν ελέγχων στις πύλες εισόδου της χώρας. Ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων ανέρχεται σε 182.783 (ημερήσια μεταβολή +1.2%), εκ των οποίων 51.8% άνδρες. 1 Με βάση τα επιβεβαιωμένα κρούσματα των τελευταίων 7 ημερών, 55 θεωρούνται σχετιζόμενα με ταξίδι από το εξωτερικό και 2.492 είναι σχετιζόμενα με ήδη γνωστό κρούσμα.
Οι νέοι θάνατοι ασθενών με COVID-19 είναι 22, ενώ από την έναρξη της επιδημίας έχουν καταγραφεί συνολικά 6.343 θάνατοι. Το 95.7% είχε υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω.
Ο αριθμός των ασθενών που νοσηλεύονται διασωληνωμένοι είναι 357 (68.1% άνδρες). Η διάμεση ηλικία τους είναι 69 έτη. To 86.6% έχει υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω. Από την αρχή της πανδημίας έχουν εξέλθει από τις ΜΕΘ 1.291 ασθενείς. Οι νέες εισαγωγές2 ασθενών Covid-19 στα νοσοκομεία της επικράτειας είναι 299 (ημερήσια μεταβολή +13.26%). Ο μέσος όρος εισαγωγών του επταημέρου είναι 248 ασθενείς».
Από τα 2.147 κρούσματα που καταμετρήθηκαν στη χώρα, τα 1.047 βρέθηκαν στην Αττική, τα 205 στη Θεσσαλονίκη, 121 στην Αχαΐα και σε κάθε περιφέρεια εντοπίστηκαν ως εξής:




