Οι Ενώσεις των ΜΜΕ ζητούν την απόσυρση των διατάξεων του νομοσχεδίου για τους τηλεοπτικούς σταθμούς
Δευτέρα, 08 Φεβρουαρίου 2021 18:37Τα Διοικητικά Συμβούλια των Συνεργαζομένων Ενώσεων στο χώρο του Τύπου και των ΜΜΕ -ΕΣΗΕΑ, ΕΣΠΗΤ, ΕΠΗΕΑ, ΕΠΗΕΘ, ΕΤΗΠΤΑ, ΕΤΙΤΑ, ΕΤΕΡ, ΕΦΕ- εκφράζουν την πλήρη αντίθεσή τους στις αντεργατικές, όπως τις χαρακτηρίζουν, ρυθμίσεις που περιλαμβάνει το νομοσχέδιο για τους τηλεοπτικούς σταθμούς.
Σε σχετική ανακοίνωση των συνδικαλιστών αναφέρονται τα εξής:
«Η υποχώρηση της κυβέρνησης στον αγώνα των δημοσιογράφων, διοικητικών και τεχνικών, εργαζομένων στα ΜΜΕ δεν αναιρεί το επισφαλές εργασιακό τοπίο που διαμορφώνεται στους τηλεοπτικούς σταθμούς την ίδια ώρα που οι ιδιοκτήτες τους τυγχάνουν εύνοιας, προκλητικής για τη συγκυρία. Τα Δ.Σ. των Συνεργαζομένων Ενώσεων δεν μπορούν να συναινέσουν στην απώλεια 360 θέσεων εργασίας, προοπτική που δημιουργεί επισφάλεια στο σύνολο των εργαζομένων στα κανάλια με ολέθριες συνέπειες για την ποιότητα της ενημέρωσης και κατ’ επέκταση για την ίδια τη δημοκρατία. Είναι αδιαπραγμάτευτη για εμάς η διατήρηση των 400 θέσεων εργασίας σε κάθε τηλεοπτικό σταθμό εθνικής εμβέλειας».
Σχετικά Άρθρα
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’ -
Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ -
ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024 -
PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs -
Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων -
Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία